رفتن به محتوا

با سلام و درود فراوان به تمامی دوستداران و عزیزان دومینو در ایران

شرمنده می خواهیم چند دقیقه ای وقت شما را بگیریم و ازتون فقط ۲ چیز می خواهیم : ۱٫نگاه عادلانه ۲٫بررسی کارنامه گذشته طرفین داستان.

چندی پیش برخی اعمال ناشایست ، غیر حرفه ای و به دور از اخلاق از سوی انجمن دومینویی در شمال غرب کشور (انجمن دومینوی شهر تبریز) مواردی مشاهده شده که برای همه ما تامل برانگیز است، افرادی که الان با بستن چشمان خود به تخریب رقیب خود میپردازند. ارسال پیام هایی که از ۹ ماه پیش شروع شد، یعنی سه ماه قبل برگزاری اولین دوره مسابقات ملی دومینو در شمال کشور تصاویر کاملا گویا می باشد :

tasvir1

tasvir2

——————————————————————————————

tasvir3

tasvir4

———————————————————————————–

و چند فایل دیگر که اگر این اقدامات ادامه دار شود مطمئنا رو می شود، همچون فایل های ایمیل + فایل صوتی که تمامی متن ها این ایمیل های تایید می کند.

گروه ایران دومینو ۹ ماه سکوت کرد و حتی به دوستان و نزدیکان این فرد هشدار داد که دست از این کار بکشد ولی همچون گذشته با هر عرضه جدید ایران دومینو پیام جدیدی از سوی این فرد دریافت می شد تا این اینکه شب گذشته پس از انتشار نرم افزار محاسباتی هرم خبری بروی سایتشان قرار گرفت با متن زیر:

dominotabriz

این خبررا دست پارچگی زیاد بروی سایت خود قرار دادن

و ساعتی بعد متن را اصلاح کردند به شرح ذیل :

Dominotab

توضیح: در کادر قرمز رنگ متن اطلاعیه کاملا واضح نمایان هست هم در عکس اول و هم عکس دوم.

*فقط بنده یک توضیح بسیار کوتاه در مورد کادر قرمز میدهم، اینکه ایده و طرح نرم افزار برای کی بوده رو می توان به این اشاره کنم این نرم افزار در تاریخ Monday, November 26th 2012, 2:20pm در وب سایت تیم دومینو که جزو شاخص ترین وب سایت های مرجع دومینو در جهان می باشد این موضوع مورد بررسی کاربران آن سایت قرار گرفت و می توان نمودار عددی را از اینجا دانلود کنید. که گروه ایران دومینو توانست رابطه ریاضی بین این اعداد را به دست آورد و با توجه به توانایی های اعضای گروه ایران دومینو نرم افزار در کمترین زمان ممکن برنامه نویسی ، تولید و منتشر شود.

*در کادر قرمز رنگ ذکر شد این نرم افزار را ما از سایت ….بووووق…. کپی کرده ایم، اگر فقط به اطلاعیه قبل نگاه کنید با کادر نارنجی مشخص شده، این نرم افزار تا به امروز ( ۵:۳۰ بامداد روز ۱۱ مرداد ۱۳۹۱) منتشر نشده و ما نمیدونیم دقیقا از رو چه چیزی کپی شده؟ درضمن از دوستان این انجمن خواستاریم با توجه به ادعا ثبت شدن آن در…حتما  پیگیری قانونی را انجام دهند، مطمئنا  ما هم علاوه بر مدارکی دیگر، حرفایی هم برای گفتن داریم.

البته اقداماتی دیگر در راستای تخریب این گروه انجام داده اند که هر بار تیرشان با سکوت ما به سنگ خورده است گزارش تصویری مطالب زیر گویا این داستان هست:

recordtabriz

و خبری که همه ی مارو شگفت زده کرد:

recordneyshabor

tabrizrecord

این خبر توهینی بود به ۵۰ نفر اعضای تیم ثبت رکورد مسابقات ملی دومینو شمال کشور که از بهترین های ایران بوده اند.

recordqaem

این رکورد با حضور ۵۰ نفر از بهترین های ایران در روز اختتامیه فستیوال دومینو شمال کشور در ۱۵ ساعت بیش از ۵۰ هزار قطعه چیدمان شد و حتی تصاویری از آن در اخبار سراسری ساعت ۲۱ روز ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ پخش شده هست و تمامی مستندات موجود می باشد.

75

news

——————————————————————————————-

چندین بار از سوی این افراد با لفاظی نا شایست اعلام شده گروه ایران دومینو تولید مهره انجام می دهند، این خبر از سوی گروه ایران دومینو کاملا تکذیب میشود و این گروه تا به امروز هیچ گونه مهره ای را با نام و به اسم خود تولید نکرده و مطمئن باشید اگر چنین اقدامی صورت گیرد اطلاع رسانی خواهد شد. این افراد باز هم در این مورد تیرشان به سنگ خورد.

domino

بهترین قضاوت کننده شما ببیندگان هستید.

گروه ایران دومینو همواره قصد داشته همچون گذشته امکانات و فعالیت خود را با توجه به پیشرفت روز به روز علم و فناوری دنیا این امکانات را برای دوستداران خود در ایران عزیز فراهم سازد و در گذشته ثابت شده با معرفی اولین بازی آنلاین دومینو در ایران و اولین بازی آندروید دومینو در دنیا و همچنین طراحی و عرضه اولین نرم افزار محاسباتی هرم سعی کند همیشه اولین و بروزترین باشد.مطمئنا همه ی این ها در انتشار اول دارای ضعف بوده پس از گذشت عمر ۱ساله این گروه تمامی این امکانات عیب یابی و به لطف پروردگار بروز رسانی خواهند شد.

اعضای گروه ایران دومینو تمامی توهین های ، انجمن ذکر شده که در راستای تخریب و پاک کردن صورت مسئله و عدم توانایی در رقابتی سالم بوده، به خدای منان می سپارند، باشد که مورد بررسی و عنایت آن خالق قرار گیرد.

باتشکر

حامد اسدی

۱۱ مرداد ۱۳۹۲